Responsive Menu
Add more content here...

کارگاه تابلو سازی

کارگاه تابلو سازی

در کارگاه تابلو سازی انواع مختلفی از تابلوها متناسب با نیاز و سلیقه مشتریان تولید می شود. در این کارگاه انواعی از دستگاه ‌های برش، دستگاه لیزر و غیره جهت تولید تابلوهای متنوع وجود دارد. علاوه بر این امر نیروهای متخصص فعال در این کارگاه نیز برای تولید محصولات بی نقص آموزش دیده اند. تجهیزات مدرن و پیشرفته قطعاً باکیفیت و سرعت بالاتری این تابلوها را می سازند. به طور کلی تابلوها انواع مختلفی دارند که هر کدام دارای ویژگی ها و مزایای خاص خود هستند. برای کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه با ما همراه باشید.

محصولات کارگاه تابلو سازی

محصولات و خدمات کارگاه تابلو سازی نماساین بسیار متنوع هستند، به چند مورد آن ها برای آشنایی بیشتر شما اشاره خواهیم کرد.

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم به دلیل برخورداری از تنوع رنگ و طرح بالا محبوبیت فوق العاده بالایی دارد. این تابلوها از جنس چلنیوم ساخته می شوند و پلکسی گلاس نیز در ساخت آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. مزیت کلیدی این مدل تابلوها این است که در شب و روز چشم ها را به خود خیره می کنند.

به طور کلی امکان سفارش تابلو چلنیوم در مدل های مختلفی وجود دارد. اما قبل از سفارش بهتر است مدل مناسب کسب و کار خود را انتخاب کنید. حتما این امر را مورد بررسی قرار دهید که تابلو از بهترین متریال ها ساخته شده باشد. تابلوهای باکیفیت‌ مدت زمان طولانی تری عمر می کنند و از مقاومت بالایی نیز در برابر عوامل مختلف مانند شرایط بد آب و هوایی برخوردار هستند.

برای محاسبه قیمت تابلو چلنیوم باید به فاکتورهای مختلفی توجه کرد. ابعاد، جنس و کیفیت تابلو از جمله مهم ترین مواردی هستند که در قیمت گذاری آن مورد توجه قرار می گیرند. با این حال اگر شما مراکز معتبر را برای تهیه این تابلوها انتخاب کنید قطعاً مبلغ مقرون به صرفه تری را برای تهیه تابلو می پردازید.

تابلو لایت باکس

تابلو لایت باکس به دو صورت با قاب و بدون قاب توسط سازندگان تولید می شود. این محصولات تابلوهای تبلیغاتی پرمتقاضی هستند که تر نور پس زمینه برای نمایش متن و تصاویر در آن ها استفاده شده است. نور پس زمینه در این مدل تابلو با استفاده از لامپ های فلورسنت و پانل های نوری ال ای دی تولید می شود.

انتخاب طرح مناسب در سفارش تابلو لایت باکس از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است. بهتر است طرح و متن های جذاب را انتخاب کنید که منجر به جلب توجه افراد شود. همچنین قبل از سفارش اطمینان حاصل کنید که مجموعه سازنده از بهترین متریال ها برای ساخت تابلو استفاده می کند.

جنس بدنه این نوع تابلو بر اساس سلیقه مشتری از MDF، آلومینیوم و چوب تولید خواهد شد. قیمت تابلو لایت باکس نیز با توجه به جنس بدنه و متریال های مورد استفاده در آن تعیین می شود. با توجه به جذابیت خیره کننده این تابلوها بهتر است از آن ها برای تبلیغات کسب و کار خود غافل نشوید.

تابلو لایت باکس در کارگاه تابلوسازی

تابلو نئون فلکسی

تابلو نئون فلکسی دارای ویژگی منحصر به فرد قابلیت روشنایی در رنگ های جذاب و متنوع است. از نوعی پلاستیک نرم به نام نئون فلکسی در ساخت این تابلوها استفاده می شود. نرم و انعطاف پذیر بودن این پلاستیک منجر شده بتوان از آن برای ساخت تابلوهای مختلف با اشکال و شکل های متنوع استفاده کرد.

برای سفارش تابلو نئون فلکسی در ابتدا ابعاد مدنظر خود را تعیین کنید. بعد از انجام این کار باید به  انتخاب متن مناسب و طراحی بپردازید. ساخت این تابلوها را به مراکزی بسپارید که سابقه طولانی در این زمینه دارند و بهترین تابلوها را تولید می کنند.

این مدل تابلوها به دلیل برخورداری از تنوع بالا کاربردهای بسیاری دارند. از جمله معایب این تابلوها می توان به شکنندگی نئون و نصب دشوار آن ها اشاره کرد.  قیمت تابلو نئون فلکسی با توجه به متریال های مورد استفاده و متراژ آن تعیین می شود.

تابلو کامپوزیت

انواع مدل های تابلو کامپوزیت از مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف برخوردار هستند. این تابلوها از ورق هایی با جنس آلومینیوم تولید می شوند و برای نماسازی در فضاهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. در برخی موارد در پایان حروف برجسته این تابلو ها متریال های مختلفی مانند استیل و چلنیوم قرار می گیرد. ‌

در کارگاه های مختلف تابلو سازی سفارش تابلو کامپوزیت در طرح و مدل های مختلف صورت می گیرد. بهتر است قبل از ساخت تابلو بررسی کنید که متناسب با کسب و کار شما چه طرحی ایده آل و مناسب تر خواهد بود. قبل از سفارش تابلو بررسی کنید که گارانتی داشته باشد و از متریال های باکیفیت در ساخت آن استفاده شود.

با استفاده از این مدل محصولات می توانید خدمات و کسب و کار خود را بیشتر به نمایش بگذارید. با این حال قیمت تابلو کامپوزیت یکی از دغدغه های اصلی مشتریان است. برای تعیین قیمت فروش این کار به ابعاد، جنس ورق کامپوزیت، رنگ، نوع حروف و غیره توجه می کنند.

تابلو استیل

امکان ساخت تابلو استیل در مدل های خش دار، پولیش خورده، براق، مات و غیره وجود دارد. استیل ۳۰۴ برای ساخت بخش داخلی و خارجی و استیل ۳۱۶ برای ساخت بدنه تابلو بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. امکان استفاده از نور پایه مخفی برای این نوع تابلوها متناسب با سلیقه مشتری وجود دارد. از جمله مزیت های این تابلوها می توان به دوام، ضد زنگ بودن، نیاز به نگهداری و مراقبت کمتر اشاره کرد.

تابلو ال ای دی ثابت

اخیراً تقاضا برای ساخت تابلو ال ای دی ثابت افزایش یافته و این امر به دلیل مزیت های گسترده این نوع کارها است. امکان ساخت این مدل تابلوها در طرح های جذاب و متنوع برای متقاضیان وجود دارد. قیمت این کارها با توجه به نوع و اندازه متریال های مورد استفاده تعیین خواهد شد. تابلوهای ال ای دی باکیفیت‌ ژول عمر فوق العاده بالایی دارند.

تابلو روان

ساختار تابلو روان با تابلوهای ال ای دی ثابت بسیار مشابه است. با این حال تفاوت اصلی آن ها متحرک بودن نوع روان است. در این مدل محصولات متن و افکت زیادی برای نمایش بارگذاری خواهد شد. این مدل تابلوها برای تبلیغات و اطلاع رسانی کارایی دارند و وزن آن ها چندان زیاد نیست.

ساخت تابلو مغازه

برای ساخت تابلو مغازه می توانید از مدل های مختلفی استفاده کنید. این تابلو باید به گونه ای باشد که توجه رهگذران را به خود خیره کند. در همین راستا بهتر است بهترین مدل ها را برای ساخت این تابلوها انتخاب کنید. تابلوهای چلنیوم، استیل، کامپوزیت برای تابلوهای مغازه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

البته باید روی این موضوع تاکید داشت که قیمت تابلو مغازه با توجه به نوع و جنس آن تعیین می شود. به عنوان مثال تابلوهای چلنیوم به دلیل برخورداری از کیفیت بالاتر با قیمت بیشتری تولید می شوند. شما می توانید قیمت این انوع تابلوها را مورد بررسی قرار دهید و سپس محصول موردنظر خود را انتخاب کنید.

قبل از سفارش تابلو مغازه بهتر است نمونه کارهای مجموعه سازنده تابلو را مورد بررسی قرار دهید. انجام این کار علاوه بر اینکه سبب می شود با کیفیت کار این مجموعه آشنا شوید بلکه به شما ایده نیز می دهد. به طور کلی بهتر است مراکز شناخته شده در این زمینه را برای سفارش تابلو انتخاب کنید.

در آخر

در کارگاه تابلو سازی امکان تولید تابلوهای مختلفی از جمله چلنیوم، استیل، ال ای دی، کامپوزیت و غیره وجود دارد. هر یک از از کارها از نظر متریال های سازنده و ویژگی های ظاهری با یکدیگر تفاوت هایی دارند. قیمت این تابلوها نیز با یکدیگر متفاوت است و با توجه به هر تابلو باید مبلغ بخصوصی را پرداخت کرد. تابلو سازی نماساین بهترین تابلوها را با مناسب ترین قیمت تولید می کند. در صورت تمایل می توانید ساخت تابلوهای مختلف خود را با اطمینان خاطر به ما بسپارید.