Responsive Menu
Add more content here...

تعمیرات تابلو مغازه

تعمیرات تابلو مغازه

تابلو مغازه اولین چیزی است که مشتریان در هنگام عبور از مقابل یک مغازه می ‌بینند و تعمیرات تابلو مغازه یکی از ضروری ترین کارهایی است که افراد باید انجام دهند؛ چرا که این تابلو می‌تواند توجه مشتریان را به خود جلب کرده و باعث افزایش فروش آن ها گردد. به همین دلیل در این مقاله، شما را با انواع تابلو و تعمیرات آن آشنا می کنیم.

انواع خرابی ‌ها و تعمیرات تابلو مغازه

تعمیرات تابلو مغازه، یکی از کارهای مهمی است که باید به آن توجه شود. تابلو مغازه ممکن است دچار انواع مختلفی از خرابی‌ها شود که می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

شکسته شدن حروف یا سایر اجزای تابلو

این گزینه، یکی از رایج ‌ترین خرابی ‌های تابلوها می باشد که ممکن است به دلایل مختلفی از جمله: ضربه یا برخورد، استهلاک و مشکلات ساختاری اتفاق بیفتد. برای تعمیرات تابلو مغازه در این نوع خرابی، معمولاً نیاز به تعویض قطعات شکسته است.

سوختن چراغ ‌ها یا سایر تجهیزات الکترونیکی تابلو

چراغ‌ها و سایر تجهیزات الکترونیکی تابلو استیل ممکن است به دلایل گوناگونی همچون: نوسانات برق، استفاده طولانی مدت و مشکلات سیم ‌کشی بسوزند. برای تعمیرات تابلو مغازه در این خرابی، اغلب قطعات سوخته تعویض می گردند.

آسیب دیدن رنگ یا روکش تابلو

تابلو روان مغازه می تواند به جهت تابش نور خورشید، آلودگی هوا و رطوبت رنگ یا روکش تابلو آسیب ببیند که برای تعمیرات تابلو مغازه باید تابلو را مجدد رنگ آمیزی یا روکش کرد.

تغییر شکل تابلو

تابلو ال ای دی ثابت نیز به خاطر برخورد با وسایل نقلیه، زلزله و باد شدید می توانند تغییر شکل دهند. تعمیر یا تعویض ساختار تابلو، راه حل تعمیرات تابلو مغازه در این نوع خرابی است.

علاوه بر این خرابی ‌های رایج، تابلوهای مغازه ممکن است دچار مشکلات دیگری نیز شوند که می توان به موارد ذیل، اشاره نمود:

  • خرابی سیستم نورپردازی
  • خرابی سیستم کنترل
  • خرابی سیستم موتوری

در صورت بروز هر گونه خرابی در تابلو کامپوزیت باید در اسرع وقت نسبت به تعمیرات تابلو مغازه اقدام کرد. تابلوها نقش مهمی در جذب مشتریان دارند و مشکلات آنها می ‌تواند تأثیر منفی بر کسب ‌و کار شما داشته باشد.

نماساین، با کیفیتی بی‌ نظیر و قیمتی مناسب آماده هر گونه خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

انتخاب تابلو و سفارش آن

تابلو سازی مغازه، یکی از اصلی ترین کارهایی است که باید در هنگام راه‌ اندازی یک کسب ‌و کار انجام شود. تابلوها انواع مختلفی دارند که برخی از انواع آنها را در متن ذیل، بیان کرده ایم:

تابلو چلنیوم

این تابلو، یکی از محبوب ‌ترین گونه های تابلوهای مغازه است. تابلو چلنیوم دارای ظاهری زیبا و جذاب است که در برابر شرایط محیطی مقاومت می کند. از تابلوساز بخواهید که نمونه کارهای خود را به منظور سفارش تابلو چلنیوم، به شما نشان دهد. این کار کمک می‌کند تا با کیفیت کار تابلوساز آشنا شوید. قیمت تابلو چلنیوم بر اساس عوامل متنوعی مانند: نوع حروف، رنگ تابلو، متریال استفاده شده در ساخت تابلو و… تعیین می گردد.

تابلو چلنیوم

تابلو نئون

 این تابلو دارای ظاهری چشمگیر و روشن است و برای کسب ‌و کارهای شبانه ‌روزی مناسب است. از تابلوساز درخواست کنید که برای سفارش تابلو مغازه شما، ضمانت ‌نامه ‌ای صادر کند تا به شما اطمینان دهد که در صورت بروز مشکل، آن را تعمیر یا تعویض خواهد کرد.

 

تابلو فلکسی

 این تابلو هم یکی دیگر از انواع تابلوهای ارزان ‌قیمت است که برای کسب ‌و کارهای کوچک، کاربرد دارد. از تابلوساز تقاضا کنید که تابلو را قبل از نصب در محل، به شما نشان دهد. این اقدام به شما فرصتی می ‌دهد تا از زیبایی و کیفیت تابلو مطمئن شوید. قیمت تابلو مغازه بسته به المان های مختلفی متفاوت است و نمی توان قیمت دقیقی را بیان کرد.

تابلو نئون فلکسی

تابلو نئون فلکسی هم یکی دیگر از انواع تابلوهای تبلیغاتی است که از ترکیب دو متریال نئون و فلکسی ساخته می ‌شود. در این نوع تابلو، از خطوط نئون برای ایجاد حروف و نوشته ‌ها استفاده می گردد و زمینه تابلو از جنس فلکسی است. سفارش تابلو نئون فلکسی برای مکان‌ هایی نظیر: مغازه‌ ها، فروشگاه ‌ها، رستوران‌ ها، شرکت ‌ها و سازمان‌ ها صورت می گیرد. قیمت تابلو نئون فلکسی نسبت به سایر انواع تابلوها، بالاتر است.

تابلو لایت باکس

تابلو لایت باکس یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی است که از یک جعبه یا باکس تشکیل شده است و در داخل آن از لامپ ‌های روشنایی استفاده می ‌شود. سفارش تابلو لایت باکس دارای مزایای زیادی مانند: جلب توجه، ماندگاری و تنوع است. این تابلوها در مکان ‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرند و می ‌توانند برای معرفی کسب ‌و کار و جذب مشتریان جدید به کار گرفته شوند. قیمت تابلو لایت باکس بر اساس عوامل مختلفی همچون: نوع متریال استفاده شده در ساخت تابلو، ابعاد تابلو، نوع نورپردازی، طرح و رنگ تابلو و سایر عوامل تعیین می ‌شود.

تابلو کامپوزیت ساده

در این نوع تابلو، از ورق ‌های کامپوزیت ساده بدون هیچگونه طرح یا نوشته ‌ای استفاده می‌ شود. این تابلوها معمولاً برای نشان دادن نام شرکت یا برند مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت تابلو کامپوزیت هم به عواملی همچون سایز، نوع و… وابسته است. برای سفارش تابلو کامپوزیت می توانید از بین انواع و طرح‌ های متنوع آن نوع مورد سلیقه خود را انتخاب نمایید.

تفاوت برخی از تابلوها با یکدیگر

شاید برای برخی از افراد ابهام ایجاد شود که تفاوت این تابلوها با یکدیگر چیست به همین منظور، در متن ذیل به برخی از این تفاوت ها اشاره کرده ایم:

تفاوت تابلو مغازه نئون فلکسی با تابلو نئون

تفاوت اصلی تابلو نئون فلکسی با تابلو نئون در این است که در تابلو نئون، زمینه تابلو از جنس فلز یا پلکسی گلاس است، در حالی که در تابلو نئون فلکسی، زمینه تابلو از جنس فلکسی است. تابلو نئون فلکسی نسبت به تابلو نئون انعطاف‌پذیری بیشتری دارد و می ‌توان آن را در طرح‌ های پیچیده ‌تر و با خطوط ظریف ‌تر ساخت. همچنین، تابلو نئون فلکسی وزن کمتری دارد و نصب آن آسان‌تر است.

تفاوت تابلو روان با تابلو نئون

تفاوت اصلی تابلو روان با تابلو نئون در این است که در تابلو روان، از دیودهای نوری (LED) برای نمایش تصاویر یا نوشته ‌ها استفاده می ‌شود، در حالی که در تابلو نئون، از سیم‌ های نئون برای تولید نور استفاده می گردد.

نماساین بهترین انتخاب برای تابلوهای تبلیغاتی شما است و با مراجعه به وب سایت این مجموعه، شما می توانید از طریق شماره های مربوطه سوالات خود را در رابطه با سفارش تابلو مغازه بپرسید.