Responsive Menu
Add more content here...

 چگونه مجوز نصب تابلو مغازه دریافت کنم؟ راهنمای کامل + مدارک مورد نیاز

مجوز نصب تابلو مغازه

راهنمای کامل دریافت مجوز نصب تابلو مغازه از شهرداری

چگونه مجوز نصب تابلو مغازه از شهرداری دریافت کنم؟ لیست کامل مدارک شامل چه چیزهایی است؟ گرفتن محوز چقدر زمان می برد؟

برای پاسخ به سوالا بالا ابتدا باید بدانیم مجوز نصب تابلو چیست و برای چه ضرورت هایی این مجوز تابلو صادر می شود و چه کسانی توانایی اخذ آن را دارند؟

همه میدانیم قانون؛ عامل رشد هر جامعه پیشرفته‌ای می باشد و گردن نهادن به آن وظیفه همه شهروندان می باشد.

از علل مهم مجوز نصب تابلو، مساله زیباسازی و یکدست شدن پایه و اساس  تابلو های واحد های تجاری و صنوف شهری از نظر فونت فارسی و حروف خارجی و عدم استفاده از نمادهای ناهنجارنسبت به فرهنگ هر شهر و دیار می باشد.

از دیگر علل آن تایید ایمنی سازه های تابلو و چگونگی نصب آن می باشد.

به طور فرض شما نمی توانید سازه تابلو ترموود را بدون فریم ایمن یا زیرکار مناسب نصب کنید و  یا زیرکار تابلوهای چنلیوم و نئون پلاستیک را که کامپوزیت نام دارد، بدون اجرای زیر ساخت مناسب و فریم و چارچوب فلزی نصب کنید.

ازدیگر نکات برجسته اخذ و دریافت این مجوز رفع نقاط کم دید یا باصطلاح کور می باشد. چنانچه شما بخواهید حتی یک تابلو گرد دوطرفه نصب نمایید ولی شاخه های درخت یا تیر چراغ برق یا علل دیگر مزاحم دید تابلو و محل کسب و کار شما باشد، با دریافت این مجوز میتوانید نسبت به حذف موانع اقدام بفرمایید.

مجوز نصب تابلو مغازه برای افراد حقیقی

چنانچه واحد کسب و کار شما توسط فرد حقیقی و یا واحد تجاری بشمار می آید باید ابتدا نسبت به اخذ مجوز از اماکن و صنف مربوطه اقدام و سپس کپی جواز کسب یا نامه در دست اقدام صنف را به یکی از نواحی شهرداری برده و مجوز نصب تابلو را اخذ نمایید. چنانچه در حین نصب تابلو ، شهرداری مانع نصب تابلو شما بشود، شما باید علیرغم تابلو نصب نشده، با سازنده تابلو تسویه حساب کامل نمایید.

مجوز نصب تابلو برای اشخاص حقوقی و شرکت ها

شرکت ها و اشخاص حقوقی نیز میتوانند همراه با کپی اساسنامه و ثبت شرکت خود الباقی مدارک را که در ذیل این وبلاگ به اختصار و یا با مراجعه به وبلاگ تخصصی مدارک مورد نیاز که در همین سایت موجود است به شهرداری ها مراجعه نمایند.

آیا میشود بدون مجوز اقدام به نصب تابلو کرد؟

همانطورکه پیش تر هم گفته شد، رعایت قانون وظیفه تمامی شهروندان می باشد و درثانی، شرکت سازنده تابلو که مسئول اجرا و نصب تابلو شما میباشد ، طی قراردادی که از طرف صنف تابلوسازان در اختیار همه تابلوسازان و همکاران شریف و زحمت کشمان قراردارد، نسبت به لغو نصب ناشی از طرف پیمانکار ملزم به دریافت تسویه حساب می باشد و چنانچه جهت نصب دوباره اقدام شود، شامل هزینه جانبی می باشد.

مراحل دریافت مجوز نصب تابلو

شما باید ابتدا مراحل قانونی ثبت شرکت یا عضویت در صنف و جواز کسب را گذرانده باشید، سپس به شهرداری ناحیه خود رفته و فرم درخواست مجوز نصب تابلو را پر می کنید، به همراه خود کپی مدارک شناسایی، کپی مدارک واحد صنفی یا تجاری ، کپی اجاره نامه یا سند محل، فیش عوارض و کپی طرح تابلویی که می خواهید در محل نصب کنید را ارائه میدهید. در صورتیکه سر شما شلوغ هست با کمال میل این پروسه در گروه نماساین برای شما انجام می پذیرد.

مجوز نصب تابلو

خدمات کارگاه تابلو سازی نماساین به شما چیست؟

از دیگر خدمات گروه نماساین میتوان به مشاوره رایگان و برآورد های مالی و زمانی تابلوهای شما اشاره کرد.

گروه تبلیغاتی نماساین با بیش از 20 سال تجربه تخصصی در زمینه نصب انواع تابلو که به اختصار اسامی بعضی از آنها در ذیل خواهد آمد، می تواند مشاوره مناسبی جهت دریافت مجوز، طراحی مناسب ، ساخت و نصب تابلو شما در سریعترین وقت ارائه بدهد.

اسامی برخی از تابلوهایی که گروه تبلیغاتی نماساین تولید می کند

اجرای زیرسازی های فلزی و کامپوزیت.

اجرای زیرسازی چوبی ترمووود

ساخت انواع تابلوی چنلیوم که خود مدل های گوناگونی دارد و چنانچه تمایل به آشنایی دارید در همین سایت و در قسمت محصولات تابلوهای چنلیوم را مورد بررسی قرار داده یا با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

تابلو گرد دو طرفه

انواع تابلو نئون پلاستیک‌

انواع حروف برجسته فلزی.

انواع تابلو راهنمای طبقات.

انواع تابلوهای پشت شیشه.

انواع تابلوهای روان.

تابلوهای ال ای دی ثابت.

انواع پلاک و معرفی عناوین.

انواع تابلو لایت باکس

تابلو نئون فلکسی

تابلو لاسوگاسی

تابلو استیل

تابلو لبه سوئدی

انواع تابلوهای پلکسی

تابلو فلکسی