Responsive Menu
Add more content here...

مرکز ساخت تابلو چلنیوم

مرکز ساخت تابلو چلنیوم

در مرکز ساخت تابلو چلنیوم با استفاده از نرم افزارهای تخصصی و دستگاه های پیشرفته تولید انواع این تابلوها صورت می گیرد. به طور کلی امروزه برای موفقیت یک تجارت، به انواع مختلفی از راه حل های تبلیغاتی نیاز دارید. با این حال منابع بی شماری برای جلب توجه مصرف کنندگان در دسترس است. تابلوهای های چلنیوم  یکی از محبوب ترین روش های تبلیغاتی به حساب می آیند. این تابلوها روشی مدرن و خلاقانه برای ترویج مشاغل هستند. برای آشنایی بیشتر با انواع این تابلوها و مزیت های آن ها با ما همراه باشید.

تابلو چلنیوم را بهتر بشناسید

نام علمی متریالی که در ساخت این تابلو مورد استفاده قرار می گیرد chelnium است و همین امر سبب شده نام تابلو چلنیوم را بر روی آن بگذارند. این تابلو دارای حروف برجسته‌ ای است که علاوه بر برخورداری از کیفیت فوق العاده، جلوه زیبایی نیز دارد. سیستم نور CMD که در تولید این محصول مورد استفاده قرار گرفته شده است باعث شده که در روز و شب نظر بینندگان را جلب کند. به طور کلی این تابلوها از پلکسی گلاس و چلنیوم ساخته می شوند. تابلو کریستالی، دوبل، پانچی، لبه طلایی و الماسی محبوب ترین نوع این محصولات هستند.

انواع تابلوهای پرفروش چلنیوم در مرکز ساخت تابلو چلنیوم

مرکز ساخت تابلو چلنیوم انواع این تابلوها را متناسب با سلیقه و نیاز مشتریان تولید می کند. بعضی از این محصولات که محبوبیت بیشتری دارند را معرفی می کنیم.

تابلو چلنیوم گرد

تابلو چلنیوم گرد یک تابلو تبلیغاتی است که با استفاده از آلیاژ و فلزات مخصوص آن را می سازند. این نوع تابلو دارای حالت دایره ‌ای و گرد است و نسبت به دیگر محصولات ساخت و طراحی خاصی دارد. محتوا و نوشته ‌های این تابلو در یک باکس گرد دایره ای قرار می ‌گیرد. به طور کلی یکی از ایرادات تابلو گرد محدودیت فضا برای قرار دادن محتوا است.

تابلو چلنیوم طلایی

تابلو چلنیوم طلایی دارای انواع مختلفی از جمله تابلو صد درصد طلایی، تابلو سفید طلایی، تابلو مشکی طلایی، تابلو استیل طلایی و تابلو کریستال طلایی است. این نوع کارها از مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف برخوردار هستند. مطابق با سلیقه و نوع کسب و کار خود می توانید هر یک از این تابلوها را سفارش دهید.

تابلو چلنیوم الماسی

از لحاظ زیبایی تابلو چلنیوم الماسی یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود. این کار می تواند چشم ها را به خود خیره کرده و مخاطب را جذب کند. این تابلو دارای درخشندگی، زیبایی و جلوه فوق العاده است بر همین اساس برای بسیاری از کسب و کارها پیشنهاد می شود.

تابلو چلنیوم

مزایای تابلو چلنیوم

تابلوهای چلنیوم به دلیل دوام و تطبیق پذیری انتخابی عالی هستند. مزیت های این تابلوها به این دو مورد ختم نمی شود، برخی از مزایای استفاده از این کارها برای تبلیغات ذکر می کنیم.

بادوام

هیچ کس دوست ندارد روی تبلیغاتی سرمایه گذاری کند که ماندگار نباشد. تابلوهای چلنیوم به گونه ای طراحی شده اند که در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت کنند. این ویژگی آن ها را به گزینه ای عالی برای استفاده در فضای باز تبدیل می کند. این کارها همچنین در برابر خوردگی مقاوم هستند و این ویژگی باعث دوام و ماندگاری بیشتر آن ها می شود.

مقرون به صرفه

بسیاری از افراد این را نمی دانند، اما این کارها اگر از مرکز ساخت تابلو چلنیوم معتبر خریداری شوند کاملا مقرون به صرفه هستند. آن ها طول عمر بیشتری نسبت به سایر تابلوها دارند. همچنین نیاز به نگهداری کمتری دارند و نسبت به سایر راه حل های تبلیغاتی مقرون به صرفه تر هستند.

تمیز کردن راحت

تمیز کردن و نگهداری تابلو چلنیوم آسان است و آن ها را به انتخابی عالی برای مشاغلی بسیاری تبدیل می کند. شما فقط به یک پارچه مرطوب و مواد شوینده ملایم نیاز دارید تا آن ها را تمیز کنید. به همین دلیل، این تابلوها یک راه عالی برای تبلیغات بدون صرف هزینه و زمان زیاد هستند.

وزن کم

مواد تبلیغاتی مزیت های زیادی دارند به خصوص حمل و نقل آن ها از یک مکان به مکان دیگر فوق العاده راحت است. تابلوهای چلنیوم فوق العاده سبک هستند و این ویژگی حمل و نصب آن ها را آسان می کند.

قیمت ساخت تابلو چلنیوم در مرکز ساخت تابلو چلنیوم

برای تعیین قیمت ساخت تابلو چلنیوم باید به فاکتورهای مختلفی توجه داشت، بر همین اساس ذکر یک قیمت ثابت برای این محصولات امکان‌ پذیر نیست. با این حال تا حدودی با شناخت عوامل موثر در این زمینه می توان قیمت نهایی را تخمین زد.

  • ابعاد تابلو: مرکز ساخت تابلو چلنیوم با توجه به ارتفاع و عرض تابلو تعیین می کند که چه مبلغی را باید پرداخت کنید. طبیعتاً هر چه ابعاد بزرگ تر باشد قیمت نهایی بالاتر خواهد بود.
  • متریال های مورد استفاده: متریال های با کیفیت های مختلف را می توان در تولید این نوع تابلوها مورد استفاده قرار داد. بی شک هر چه مواد مورد استفاده باکیفیت‌ تر باشند قیمت بیشتری را باید پرداخت کرد.
  • نوع تابلو: نوع تابلو عامل دیگری است که در تعیین قیمت ساخت تاثیر می گذارد. به عنوان مثال در مرکز ساخت تابلو چلنیوم تابلو معمولی نسبت به نوع ستاره دار از قیمت کمتری برخوردار است.
  • ریموت دار بودن تابلو: تابلوهای ریموت دار نسبت به نوع معمولی با قیمت بیشتری تولید می شوند.
  • ویژگی های تابلو: تابلویی که رویه ی حروف چند لایه باشد نسبت به نوعی که رویه ی حروف تنها یک لایه پلکسی گلاس است قیمت بیشتری دارد. همچنین خاموشی یا نور اندریک بودن کار در قیمت آن تأثیر گذار است.
  • مجموعه سازنده: نباید نقش مرکز سازنده را در تعیین قیمت نادیده گرفت. تابلو سازی نماساین این محصولات را با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت عالی تولید می کند.

سفارش آنلاین تابلو چلنیوم

امروزه بسیاری از کسب و کارها خدمات خود را به صورت آنلاین نیز به متقاضیان ارائه می‌ دهند. در همین راستا باید ذکر کرد امکان سفارش آنلاین تابلو چلنیوم نیز وجود دارد. خرید آنلاین به شما کمک می کند بدون مراجعه حضوری تابلو مدنظر خود را تهیه کنید. این امر برای افرادی که مشغله کاری زیادی دارند یک مزیت کلیدی است. برای سفارش آنلاین کافی است که عکس محل تابلو، ابعاد و متن مورد نظر را برای مرکز سازنده ارسال کنید. بعد از انجام این امور شرکت سازنده با شما ارتباط می گیرد و طرح های پیشنهادی برای شما ارسال می شود.

در آخر

تابلوهای چلنیوم گزینه های مختلف طراحی را امکان پذیر می کنند و این امر آن ها را برای هر کسب و کاری مناسب می کند. اگر بخواهید نام تجاری خود را تبلیغ کنید یا هر استفاده دیگری دارید این تابلوها را می توان برای هر سبکی سفارشی کرد. توسط مرکز ساخت تابلو چلنیوم این تابلوها در اشکال و اندازه های مختلفی تولید می‌ شوند. تابلو سازی نماساین یکی از مراکزی است که به تولید این نوع کارها با بهترین کیفیت مشغول است. شما می توانید این مجموعه را برای سفارش آنلاین تابلوهای خود انتخاب کنید.