Responsive Menu
Add more content here...

روش محاسبه متراژ و قیمت تابلو چلنیوم

روش محاسبه متراژ و قیمت تابلو چلنیوم

روش محاسبه متراژ و قیمت تابلو چلنیوم چگونه انجام می گیرد؟ نحوه محاسبه در صنعت تابلوسازی و حروف های برجسته چلنیوم بر اساس متراژ حروف برجسته به صورت متراژ دور حروف ( متر محیط) انجام می گیرد. معمولا قیمت تابلو مغازه با توجه به متریال انتخابی از طرف کارفرمایان تابلو قیمت گذاری میشود.

در سال های گذشته مشاهده می شد که نحوه محاسبه متراژ تابلوهای چلینیوم به وسیله استادکاران به شکل دستی و با کمک متر نواری ( خیاطی) دور تا دور حروف ساخته شده متراژ گیری می گشت. در این شیوه درصد اشتباهات زیادی وجود داشت و اما امروزه امکان محاسبه آنلاین چلنیوم وجود دارد. با روی کار آمدن فناوری های مدرن برای محاسبه دقیق تابلوهای برجسته باید از نرم افزار های مخصوصی مانند کورل دراو یا اتوکد استفاده می شود.

قیمت چلنیوم متری

برای دسترسی به قیمت چلنیوم متری می توانید از محاسبه گرهای آنلاین استفاده کنید. روش محاسبه متراژ و قیمت تابلو چلنیوم با استفاده از محاسبه گرهای آنلاین بسیار ساده می باشد. البته دقت داشته باشید، در استفاده از این روش ممکن است ، 10 درصد خطا وجود داشته باشد. برای انجام این فرایند ابتدا ارتفاع و عرض تابلو مورد نظر خود را در فیلد مخصوص در محاسبه گر وارد کنید  سپس آن را بر حسب متر وارد کرده و نوع تابلو خود را درج نمایید. این قیمت ها تنها در بر دارنده ی متن تابلوی شما می باشد. به دلیل نوسانات بازار بهتر است برای تعیین قیمت به مراکز معتبر مراجعه کنید.

قیمت تابلو چلنیوم الماسی

تابلو چلنیوم الماسی به عنوان یکی از تابلوهای بسیار مقاوم و باکیفیت شناخته می شود که درمقایسه با هزینه‌ای که برای تبلیغات برند و تابلو مغازه خود می‌کنید، بسیار مقرون به صرفه می باشد. قیمت تابلو چلنیوم الماسی، را معمولا بر اساس طرح و کیفیت ساخت، در بازار محاسبه می شود که در ادامه به معرفی فاکتورهای تأثیر گذاری در قیمت تابلو چلنیوم الماسی موثر هستند می‌پردازیم.

یکی از مواری که بر روی قیمت اندازه تابلو چلنیوم الماسی.تأثیر می‌گذارد سایز و اندازه ی آن می باشد.زمانی که تابلو چلنیوم بزرگتر باشد طبیعتا قیمت بالاتری خواد داشت. به این دلیل که نیاز به مصرف مواد بیشتر و زمان و کار بیشتری برای ساخت دارد.

یکی از موارد تاثیر گذار دیگر انتخاب طرح و موضوعی که در تابلو چلنیوم الماسی استفاده می‌شود می باشد.طرح‌های های خاص اغلب با قیمت بیشتری فروخته می‌شوند.

پارامتر های دیگری نظیر کیفیت ساخت و استفاده از متریال با کیفیت بر روی قیمت این نوع از تابلوهای چلنیوم تأثیر زیادی دارد.

لیست قیمت تابلو چلنیوم

در ادامه روش محاسبه متراژ و قیمت تابلو چلنیوم باید به این موضوع اشاره کنیم که لیست قیمت تابلو چلنیوم شامل فاکتورهای خاصی می باشد، که به شکل مستقیم بر تعیین قیمت تاثیر می گذارند. معمولا قیمت این نوع تابلوها را بر اساس پرامترهای زیر محاسبه می کنند.

متراژ محیطی

قطر قلم

پیچیدگی و سادگی طراحی

یکی از مهمترین مواردی که باعث شیب قیمت در تابلوهای چلنیوم می شود، نوع متریالی است که در این تابلوها به کار رفته است.

لیست قیمت تابلو چلنیوم

قیمت تابلو چلنیوم گرد

همانور که در نحوه ساخت تابلو چلنیوم گرد در مقالات قبلی اشاره کردیم این تابلو به علت استفاده از آلیاژی های با کیفیت، از مقاومت و دوام بسیار بالایی  برخوردار است. استفاده از تابلو چلنیوم گرد به عنوان یک ترفند تبلیغاتی مناسب در سطح شهر به شمار می رود که نسبت به بازده تبلیغاتی که در اختیار کاربران قرار می دهد از قیمت آن بسیار مناسبی برخوردار می‌باشد. درباره ی قیمت تابلو چلنیوم گرد باید بگوییم قیمت این تابلوی ارزشمند بسیار مقرون به صرفه می باشد و به عنوان یک راه حل عالی برای معرفی برند شما به مشتریان تان و جذب آن‌ها می‌باشد. اثابت شده است که ستفاده از تابلو چلنیوم گرد در خیابان و معابر شلوغ و پر تردد،به عنوان یک راهکار فوق العاده مناسب برای جذب مشتریان می‌باشد.

قیمت تابلو چلنیوم طلایی

در هنگام سفارش تابلو‌ چلنیوم طلایی مسلما اولین مسئله ای که مطرح می شود قیمت تابلو چلنیوم طلایی می باشد. همانطور که می دانید تابلو چلنیوم طلایی یکی از انواع تابلوهای چلنیوم هستند که برای ساخت آنها از ورق های طلایی استفاده می شود این تابلوی بسیار زیبا قابلیت نصب بر روی تمام سطوح مانند شیشه و کامپوزیت را دارد. علاوه بر این از قابلیت نورپردازی برخوردار است که باعث شده تا در شرایط مختلف مثل شب ها درخشان تر و جذاب تر به نظر بیاید.

تابلو چلنیوم طلایی به این علت که به سادگی موجب جلب توجه مشتریان می گردد در میان صاحبان کمشاغل و سب و کار بسیار پرطرفدار است. این مدل از تابلو های چلنیومی به عنوان یکی از تابلوهای نسل جدید شناخته می شوند  که با استقبال بسیار زیادی روبرو بوده است.

در ابتدای امر که تابلوهای چلنیوم وارد صنعت تابلو سازی شدند از رنگ بندی متنوع برخوردار نبودند و معمولا از رنگ های سفید، مشکی و نقره ای برای ساخت و تولید آن ها استفاده میشد به مرور زمان و پیشرفت این نوع تابلوها در صنعت تابلو سازی و صادر شدن  تابلوهای چلنیومی به کشورهای دیگر صنعت این تابلوها نیز دگرگون شد و امروزه می توانیم  تابلوهای چلنیوم در رنگ ها و اشکال مختلف مشاهده کنیم که تابلو چلنیوم طلایی نیز از جمله این تابلوها است.

قیمت تابلو مغازه

همانطو که قبلا هم اشاره کردیم با انتخاب تابلو چلیوم برای مغازه باید بدانید که قیمت آن ها براساس طرح، مدل، نوعیت، متریال استفاده شده سنجیده می شود، به همین دلیل است که قیمت تابلو چلنیوم در بازار متفاوت می باشد و ازدیدگاه دیگر چون بیشتر متریال اولیه برای ساخت  این تابلوها از کشورهای خارجی وارد کشور می شود نرخ ارز نیز تاثیر مستقیم بر قیمت انواع تابلو چلنیوم می گذارد.

سخن پایانی

نماساین یکی از طراحان و سازندگان حرفه ای تابلوهای چلنیومی می باشد، که انواع مختلف این تابلوها را به بهترین شکل و با کیفیت بالا تولید می کند، می توانید پیش از سفارش این نوع تابلوها با کارشناسان نماساین مشورت کرده و بر اساس شرایط و نیازی که دارید بهترین انتخاب را داشته باشید. با توجه به نوسان بازار قیمت این تابلوها به شکل روزانه تغییر می کند.