Responsive Menu
Add more content here...

تابلو اسم ساختمان

تابلو اسم ساختمان

یکی از مهمترین انواع تابلوهای تبلیغاتی، تابلو اسم ساختمان می باشد، استفاده از این نوع تابلوها امروزه بسیار مرسوم شده است. در حالت کلی می توانیم بگوییم تابلو اسم ساختمان مسکونی به عنوان پرکاربردترین تابلوهایی به شمار می رود که مورد استفاده قرار می گیرند. تابلوهای ساختمانی به دو دسته ی کلی داخلی و خارجی تقسیم می شوند، در ادامه قصد داریم به بررسی این نوع تابلوها بپردازیم.

طراحی تابلو اسم ساختمان

یکی از مهمترین مواردی که در رابطه با طرح تابلو اسم ساختمان وجود دارد، این است که فونت، خوانایی و ابعاد تابلوها باید به شکل مناسبی پیش بینی شده باشد. کاربران می توانند برای طراحی تابلوی ساختمان از متون نوشتاری در فونت های مختلف استفاده کنند.

نکته ی دیگری که در رابطه تابلو اسم ساختمان لاکچری وجود دارد، این است که اندازه ی تابلوی ساختمانی را باید مطابق با نوع و ابعاد ساختمان در نظر بگیرید. در صورتی که قصد دارید تابلوی خود را در بالاترین قسمت ساختمان مورد نظرتان وصل کنید، لازم است که از فونت های درشت تر استفاده کنید. نام ساختمان را در این موارد باید به صورت خوانا و زیبا درج کنید، این امر باعث می شود زیبایی نمای بیرونی ساختمان به میزان زیادی افزایش پیدا کند. دقت داشته باشید، ابعادی را که برای تابلوهای بیرونی انتخاب می کنید، که قرار است در بخش بالایی دیوار نصب می شوند، باید بزرگ باشد، به این دلیل که فرد بتواند از فاصله ی دور و چند متری هم تابلو را مشاهده کند. در ادامه طراحی برای تابلوی ساختمانی باید بدانید که این نوع طراحی باید به شکل اصولی انجام بگیرد، علاوه بر سلیقه ی افراد باید بر اساس نظرات افراد حرفه ای و متخصص نظیر تیم تابلوسازی نماساین انجام بگیرد، تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

انواع تابلو اسم ساختمان

همانطور که در ابتدای امر اشاره کردم مدل تابلو اسم ساختمان در نمونه های مختلفی وجود دارد، که افراد بر اساس نیاز و سلیقه ی خود یکی از این مدل ها را انتخاب می کند. در ادامه چند مدل پرطرفدار از تابلوهای ساختمانی را که توسط تابلوسازی نماساین ارائه می شود را به شکل کوتاه مورد بررسی قرار می دهیم.

تابلو نئون فلکسی

یکی دیگر از نمونه های تابلوهای ساختمانی تابلو نئون فلکسی می باشد، این مدل از تابلوها به عنوان قدیمی ترین نمونه تابلوهای ساختمانی شناخته می شوند. البته تابلوهای فلکسی یکی از جدیدترین نمونه های تابلوهای نئون شناخته می شود، که از جذابیت زیادی برخوردار هستند. مهمترین ویژگی تابلوهای نئون درخشندگی و زیبایی آن ها می باشد. معمولا این نوع تابلو را برای جلب توجه و نظر افراد استفاده می کنند، در واقع تابلوهای نئون به عنوان چشم نواز ترین نوع تابلوهای ساختمانی شناخته می شوند.

تابلو استیل

درباره ی تابلو استیل برای ساختمان باید بگوییم یکی از محبوب ترین نوع تابلوهای ساختمانی به شمار می رود، که از جنس استیل ضد زنگ ساخته می شوند. با استفاده از این متریال اعداد و حروف مورد نظر را طراحی می کنند. تابلوهای استیل یکی از قدیمی ترین انواع تابلوهای ساختمانی است که در ایران مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از دلایل محبوبیت این نوع تابلوها تنوع بالای آن در طرح و رنگ می باشد. امروزه تابلوهای استیل را با استفاده از ابزار و دستگاه های لیزری در طرح ها و رنگ های زیبایی تولید می کنند.

تابلو‌ چلنیوم

یکی دیگر از انواع تابلو نمای ساختمان، تابلو چلنیوم می باشد. این مدل از تابلوها را با استفاده از پلاستیک و آلومینیوم می سازند. پلاستیک به کار رفته در این نوع تابلو پلکسی گلاس می باشد، آلومنیومی که برای ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرد چلنیوم نامیده می شود. این نوع تابلو در مدل های مختلفی ساخته می شوند، از قابلیت نورپردازی به وسیله ی لامپ های اس ام دی برخوردار هستند. این مدل از تابلوهای در مدل های مختلفی عرضه می شود که بنا بر سلیقه ی افراد طراحی می شوند.

قیمت تابلو اسم ساختمان

قیمت تابلو اسم ساختمان تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. یکی از مهمترین فاکتورهای موثر در قیمت تابلو ها قطر قلم است. از دیگر عوامل تاثیرگذار می توانیم به  حروف برجسته ای که قابلیت عبور نور را از خود داشته باشند  اشاره کنیم. تابلوسازی نماساین دربار ی قیمت تابلوهای اسم ساختمان می گوید، جنس و مواد به کار رفته مهمترین عامل تاثیرگذار بر روی قیمت ها می باشند. مثلا اگر شما تابلوی چلنیوم را انتخاب کرده اید، قیمت پلاکسی گلاس و چلنیوم بر روی آن تاثیر زیادی دارد.

از جمله پارامترهای تاثیرگذاری که در این زمینه وجود دارد، نورپردازی تابلوها می باشد، هر چقدر مقدار نورپردازی بیشتر باشد قیمت تابلو نیز افزایش پیدا می کند. علاوه بر این ابعاد تابلو نیز برای تعیین قیمت بسیار حائز اهمیت است. در حقیقت قیمت هر تابلو به شکل اختصاصی و بر اساس سفارشات فرد می باشد.

نکات نصب تابلو اسم ساختمان

یکی از مهمترین موارد که در تابلو سازی مطرح می شود، رعایت نکات نصب تابلو اسم ساختمان می باشد. رعایت این نکات باعث می شود، تا از بروز برخی خطرات جلوگیری شود، در ادامه قصد داریم این مطالب را به شکل تیتروار برای شما ازائه دهیم.

هنگامی که در ساختار از نورپردازی استفاده می شود این نکته ضروری است که از ملزومات روشنایی ضد آب استفاده کنید.

 برای نصب تابلوهای بزرگ ساختمان لازم است با استفاده ازفرایند آهنکشی، استحکام لازم را ایجاد کنید.

افرادی که وظیفه ی نصب تابلوهای ساختمان در ارتفاع را بر عهده دارند، لازم است برای امنیت جانی از کمربند ایمنی استفاده کنند.

سخن پایانی

با توجه به اهمیت تابلو اسم ساختمان لازم است در هنگام انتخاب آن به مواردی مانند شرایط آب و هوایی و اقلیمی توجه کنید سعی کنید تابلوهایی را انتخاب کنید، که با شرایط محل زندگی شما سازگاری لازم را داشته باشند. یکی دیگر از مهمترین نکاتی که در هنگام انتخاب تابلوی اسم برای ساختمان باید مد نظر داشته باشید. انتخاب سازنده و تراح حرفه ای می باشد. انتخاب تیم تابلوسازی حرفه ای  مانند تابلوسازی نماساین به شما این امکان را می دهد، که بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید، نکته ی دیگر اینکه بهتر است از افراد متخصص برای طراحی و انتخاب نوع تابلو مشاوره بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.