Responsive Menu
Add more content here...

بهترین پلکسی گلاس برای تابلو چلنیوم چیست؟

بهترین پلکسی گلاس برای تابلو چلنیوم

بهترین پلکسی گلاس برای تابلو چلنیوم چیست؟ همانطور که می دانید امروزه استفاده از ورقه های پلاکسی گلاس برای ساخت تابلوهای چلینیوم بسیار مرسوم شده است. ورق های پلکسی گلاس دارای مقاومت کششی بسیار مناسبی هستند، که این امر باعث می شود، این متریال در برابر خمیدگی از مقاومت بالایی برخوردار باشد. معمولا احتمال شکستگی در انواع مرغوب پلکسی ها بسیار پایین است، همین امر باعث می شود که استقبال از آن برای ساخت تابلوهای چلینیوم افزایش پیدا کند.

درباره بهترین نوع پلکسی گلاس نمی توانیم برند خاصی را مشخص کنیم، معمولا بهترین برندهایی که این ورقه ها را تولید می کنند متعلق به کشور تایوان هستند، البته چین، کره جنوبی، اندونزی هم این محصول را تولید می کنند. فارغ از برندها بهترین نوع این ورقه ها از شفافیت بالایی برخوردار هستند، در مقابل اشعه ی ماوراء بنفش مقاومت بالایی دارند. نوع مرغوب این محصولات در مقابل شرایط آب وهوایی مختلف از مقاومت بالایی برخوردار هستند. تابلو سازی نماساین قصد دارد برخی از ویژگی های بهترین تابلوهای چلنیوم را برای شما برشمارد.

تابلو چلنیوم طلایی چیست؟

یکی از پرفروشترین محصولات تابلو سازی نماساین، مدل تابلو چلنیوم طلایی می باشد. یکی از دلایل محبوبیت این نوع تابلو رنگ درخشان آن می باشد، بسیار مورد توجه قرار می گیرد. این تابلوها با استفاده معمولا با استفاده از ذول های طلایی ساخته می شوند. با توجه به اینکه در روانشناسی رنگ ها طلایی به رنگ جذب ثروت شهرت دارد، اکثر سفارشات تجاری تمایل دارند که از تابلوهایی به رنگ طلایی استفاده کنند، زیرا درخشش بالای آن ها موجب می شود، که توجه افراد به میزان زیادی جلب شود.

تابلوسازی نماساین سفارش تابلو‌ چلنیوم طلایی را در نمونه های مختلفی ارائه می کند که به شرح زیر می باشد.

 طلایی ساده: برای ساخت مدل ساده تابلو طلایی، معمولا از یک نوع لایه ورق پلکسی گلس طلایی برای رویه حروف  استفاده می کنند در کنار آن برای درخشندگی بیشتر از رول طلایی برای حروف استفاده می‌شود و سپس  برای مقاومت بیشتر روی ورق پی وی سی قرار می‌ دهند.

طلایی دوبل: برای ساخت مدل دوبل معمولا از دو لایه ورق پلکسی گلس دردو رنگ متفاوت نظیر سفید و طلایی یا مشکی و طلایی یا نقره‌ای و طلایی استفاده می‌کنند. در این نوع طراحی دور حروف رول طلایی و زیر حروف ورق پی وی سی به کار می برند سپس بر روی همه آن‌ها ورق پی وی سی کشیده می‌شوند.

دوبل طلایی رنگ: جهت ساخت تابلو چلنیوم دوبل طلایی، اغلب از دو لایه ورق پلکسی به صورت پانچ شده به همراه رول طلایی برای حروف استفاده می‌شود.

طلایی پولکی:  در ادامه بهترین پلکسی گلاس برای تابلو چلنیوم چیست؟ باید بدانید که یکی از تابلوهای محبوب  مدل طلایی پولکی است که به دلیل درخشش و زیبایی بسیار خیره‌کننده‌ای که دارد مورد توجه قرار گرفته است. برای ساخت این مدل تابلو تبلیغاتی بسیار مجلل،  اغلب از ورق پلاستیکی با عنوان تایل استفاده می‌کنند که به شکل پولکی می باشد.

طلایی کریستالی: یکی دیگر از نمونه های بهترین پلکسی گلاس برای تابلو چلنیوم چیست؟ تاباو طلایی کریستالی می باشد این مدل تابلو چلنیوم حاصل یک نواور  بسیار جالب و زیبا می باشد. تابلو چلنیوم طلایی کریستال به عنوان یکی از زیباترین و درخشان‌ترین تابلوهای تبلیغاتی است که  افراد می توانند برای برند خود انتخاب کنند. معمولا برای ساخت این  مدل تابلو در کنار به کارگیری متریال چلنیوم طلایی از دانه‌های کریستال (نوعی شیشه) استفاده می کنند که باعث درخشان‌تر شدن بیشتر تابلوها می باشد. نکته ی جالب اینکه این نوع تابلو ویژگی تابلو چلنیوم کریستالی را هم دارد.

تابلو چلنیوم طلایی

عوامل موثر بر قیمت تابلو چلنیوم

همانطور که می دانید قیمت تابلو چلنیوم به عوامل مختلفی بستگی دارند، در ادامه به برخی از موارداشاره خواهیم کرد.

هنرمندی و طراحی

یکی از فاکتورهای موثر اثر هنری و طراحی تابلو می باشد این موضوع تأثیر زیادی در قیمت تابلو سازی دارد. در صورتی که تابلو به وسیله هنرمندان مشهور و با استعداد طراحی و ساخته شده باشد یا بر اساس طرح‌های خاص و منحصر به فرد ساخته شده باشد، مسلما قیمت آن افزایش پیدا خواهد کرد.

اندازه

مطمئنا سایز تابلو تاثیر زیادی در تعیین قیمت آن دارد. تابلوهایی که بزرگترهستند مسلما از قیمت بیشتری هم برخوردار می باشند، به این دلیل که متریال به کار رفته در آن ها بیشتر و برای ساخت آن ها زمان و زحمت بیشتری صرف می‌شود.

متعلقات و ویژگی‌های خاص

درادامه ی بحث بهترین پلکسی گلاس برای تابلو چلنیوم چیست؟ باید بگوییم در صورتی که تابلوهای چلنیوم  از متعلقات و ویژگی‌های خاصی برخوردار باشند مثل امضای هنرمند،  یا ساخت آن ها با استفاده از تکنیک‌های خاص یا استفاده از مواد گرانقیمت مانند طلا یا نقره، انجام گرفته باشد مطمئنا قیمت آن ها  افزایش پیدا می کند.

ارتفاع

یکی دیگر از موارد تعیین کننده قیمت تابلو چلنیوم ارتفاع کارمی باشد. دقت داشته باشید هر چقدر ارتفاع محل تابلو بیشتر باشد می تواند موجب افزایش و در صورتی که ارتفاع کم باشد موجب کاهش قیمت می شود. در صورتی که قصد دارید تابلو خود را در ارتفاع  بالایی مثلا 10 متری نصب کنید باید هزینه بیشتری را نسبت به نصب این تابلو در فاصله دو متری بپردازید.

رنگ تابلو

یکی دیگر از موارد تاثیرگذار در قیمت تابلوهای چلنیوم رنگ تابلو است.بعضی از تابلوهای چلنیوم برای اینکه جذابیت بیشتری ایجاد کنند از رنگ های زیادی در آن استفاده می کنند. هر چقدر تعداد رنگ های استفاده شده در تابلو بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

نحوه ساخت دستگاه

در ادامه موضوع بهترین پلکسی گلاس برای تابلو چلنیوم چیست؟ باید بگوییم تابلوهای چلنیوم به شیوه های مختلفی ساخته می شوند. بعضی از سازندگان تابلوها را با استفاده از دستگاه های مخصوص می سازند اما بعضی دیگ آن را به شکل دستی تولید می کنند. که هر کدام از روش ها می تواند باعث تعیین هزینه ها گردد.

سخن پایانی

تابلو سازی نماساین به عنوان یکی از سازندگان حرفه ای در این زمینه شناخته می شود، افراد می توانند در هنگام سفارش تابلو چلنیوم موارد مورد نظرشان را توضیح دهند تا پس از انجام مشاوره های لازم محصولی بر اساس نیاز و سلیقه ی افراد طراحی کنند.